1.0 Vi har en aftale
Vi glæder os til at byde jer velkommen på Bornholm. Vi vil gøre vores yderste for at give jer en god oplevelse. Der kan imidlertid altid ske uforudsete hændelser eller ændringer i rejseplanerne. For at vi er enige om, hvad der gælder i disse tilfælde, har vi lavet nedenstående lejebetingelser.
Arrangør af jeres rejse er A/S Team Bornholm, som er medlem af Rejsegarantifonden. Jeres ophold er derfor i trygge hænder hos os.
2.0 Hvad skal vi betale?
Priserne i prislisten er angivet i DKK, medmindre andet er specifikt angivet. Vi forbeholder os ret til ændringer, der skyldes pris- og kursændringer uden for vores indflydelse efter denne dato.
De anførte priser på hjemmesider og trykt materiale er med forbehold for trykfejl og valutakursændringer.
3.0 Hvornår og hvordan skal vi betale?
Betalingsfristen er 10 dage fra afsendelse af bookingbekræftelse, som indeholder betalingslink.
Vi accepterer betaling med Visa, Dankort og Mastercard. Din betaling behandles via en sikker SSL-forbindelse. Beløbet trækkes først, når booking er bekræftet. Vi opkræver ikke betalingsgebyr ved brug af betalingskort.
Ønskes betaling med EAN, bedes I kontakte [email protected].
4.0 Hvad hvis vi fortryder?
I kan gratis annullere eller reducere antallet af boliger indtil otte dage fra afsendelsen af den første bookingbekræftelse.
Efter udløbet af de otte dage er reservationen bindende for jer, hvorfor I hæfter for betalingen af reservationen.
Reservationen kan derfor ikke helt eller delvis annulleres efter udløbet af de otte dage, ligesom der ikke kan ændres på en eksisterende booking i Folkemøde-ugen (7.-14. juni 2026).
5.0 Ankomst og navnelister
Inden ankomst vil I modtage navnelister. Det er vigtigt, at disse udfyldes og returneres jf. information I modtager.
Navnelisterne danner grundlag for, at jeres feriebolig er til rådighed på de ønskede dage.
6.0 Vi er sure, skuffede og irriterede
Hvis I efter ankomsten til feriestedet konstaterer fejl eller mangler ved feriehuset/feriestedet, beder vi jer venligst kontakte feriestedet senest 24 timer efter, at I har konstateret fejlen/manglen, således den hurtigst muligt kan blive udbedret.
Vi lægger stor vægt på, at såvel kvaliteten som servicen på vores feriesteder altid er meget høj. Hvis I oplever andet, hører vi meget gerne fra jer - også selvom fejlen blev rettet på feriestedet.
Klager
Hvis I ikke får løst problemerne, så kontakt Team Bornholm på telefon eller mail.
I mister retten til at klage, hvis I ikke giver feriestedet besked direkte. Hvis I forlader feriestedet uden at denne har haft rimelig tid til at løse problemerne, mister I retten til erstatning.
Eventuelle krav om erstatning skal være Team Bornholm i hænde senest 30 dage efter rejsens afslutning.
7.0 Forbehold
Vi vil gøre vores yderste for at give jer en god oplevelse på Bornholm. Der kan imidlertid ske hændelser, som vi ikke har indflydelse på, og i disse tilfælde er vi fritaget for ansvar, ligesom der ikke kan gøres erstatningskrav gældende mod os.
Disse tilfælde omfatter blandt andet:
- Strejker og lockouts.
- Nedbrud eller andre former for ændringer i fartplaner hos rederier, flyselskaber og/eller busselskaber.
- Krig, sygdomme eller usædvanligt vejr.
8.0 Generel forordning om databeskyttelse (GDPR)
Team Bornholm behandler de personlige data, som I giver os.
Personlige oplysninger, der vil blive behandlet, inkluderer, men er ikke begrænset til:
- Navn
- Fødselsdato
- Køn
- Adresse
- E-mail-adresse og telefonnummer
Læs mere om, hvordan vi indsamler, bruger, behandler og beskytter dine personlige data i vores privatlivspolitik.