1.0 Vi har en aftale
Vi glæder os til at byde jer velkommen på Bornholm. Vi vil gøre vores yderste for at give jer en god oplevelse. Der kan imidlertid altid ske uforudsete hændelser eller ændringer i rejseplanerne. For at vi er enige om, hvad der gælder i disse tilfælde, har vi lavet nedenstående lejebetingelser.
Arrangør af jeres rejse er A/S Team Bornholm, som er medlem af Rejsegarantifonden. Jeres ferie er derfor i trygge hænder hos os.
2.0 Hvad skal vi betale?
Priserne i prislisten er angivet i DKK, medmindre andet er specifikt angivet. Vi forbeholder os ret til ændringer, der skyldes pris- og kursændringer uden for vores indflydelse efter denne dato.
De anførte priser på hjemmesider og trykt materiale er med forbehold for trykfejl og valutakursændringer.
3.0 Hvornår og hvordan skal vi betale?
Betalingsfristen er 10 dage fra fakturadato.
4.0 Hvad hvis vi fortryder?
I kan gratis annullere eller reducere antallet af boliger indtil otte dage efter datoen for fremsendelsen af bookingbekræftelsen.
Efter udløbet af de otte dage er reservationen bindende for jer, hvorfor I hæfter for betalingen af reservationen.
Reservationen kan derfor ikke helt eller delvis annulleres efter udløbet af de otte dage.
Ændring
Der kan ikke ændres på en eksisterende booking i Folkemøde-ugen (9.-15. juni 2025).
5.0 Vi er sure, skuffede og irriterede
Hvis I efter ankomsten til feriestedet konstaterer fejl eller mangler ved feriehuset/feriestedet, beder vi jer venligst kontakte feriestedet senest 24 timer efter, at I har konstateret fejlen/ manglen, således at den hurtigst muligt kan blive udbedret.
Vi lægger stor vægt på, at såvel kvaliteten som servicen på vores feriesteder altid er meget høj.
Hvis I oplever andet, hører vi meget gerne fra jer - også selvom fejlen blev rettet på feriestedet.
Klager
Hvis I ikke får løst problemerne, så kontakt Team Bornholm på telefon eller mail.
I mister retten til at klage, hvis I ikke giver feriestedet besked direkte. Hvis I forlader feriestedet uden at denne har haft rimelig tid til at løse problemerne, mister I retten til erstatning.
Eventuelle krav om erstatning skal være Team Bornholm i hænde senest 30 dage efter rejsens afslutning.
6.0 Forbehold
Vi vil gøre vores yderste for at give jer en god oplevelse på Bornholm. Der kan imidlertid ske hændelser, som vi ikke har indflydelse på, og i disse tilfælde er vi fritaget for ansvar, ligesom der ikke kan gøres erstatningskrav gældende mod os.
Disse tilfælde omfatter blandt andet:
- Strejker og lockouts.
- Nedbrud eller andre former for ændringer i fartplaner hos rederier, flyselskaber og/eller busselskaber.
- Krig, sygdomme eller usædvanligt vejr.
7.0 Generel forordning om databeskyttelse (GDPR)
Team Bornholm behandler de personlige data, som I giver os.
Personlige oplysninger, der vil blive behandlet, inkluderer, men er ikke begrænset til:
- Navn
- Fødselsdato
- Køn
- Adresse
- E-mail-adresse og telefonnummer
Læs mere om, hvordan vi indsamler, bruger, behandler og beskytter dine personlige data her.

Fandt du ikke, hvad du søgte?
Så ring til os:
Mandag - Søndag: Kl. 09.00 - 17.00
Vi besvarer telefonen i åbningstiden, men har du akut brug for hjælp, kan du altid komme videre til vores vagttelefon.
+45 56 95 85 66
[email protected]
Du får den bedste pris
Hos os bestiller du direkte på feriestedet. Dét sikrer dig den bedste pris – og vores priser inkluderer altid rengøring og strømforbrug. Vi har således ingen ”skjulte” tillæg.
Færgebilletter
Du kan nemt bestille dine færgebilletter sammen med resten af din ferie her på vores hjemmeside. Vi hjælper dig også gerne med at bestille.
Valgfri ankomstdag
På næsten alle vores feriesteder har du mulighed for at ankomme og afrejse på alle ugedage, og du behøver ikke at bestille hele uger.